شرموطه مستأجره في المنزل سكس جماعي

0 views
0%

شرموطه مستأجره في المنزل سكس جماعي

اسمي نجلاء انا متزوجة واعيش مع ام زوجي واخته في نفس البيت بس هما في شقة وانا وزوجي في شقة لوحدينا ,زوجي راجل نياك كان متعود ينيكني في اليوم مره واتنين وهو اللي خلاني مدمنة نيك ,كان مطرح ما يلاقيني واقفه في حته ييجي من ورايا ويحشر زبرو بين فرادي طيازي وينيكني ودي بتبقي نيكه عالسريع انما في الليل بتبقي نيكه متكامة الاركان مكنش فيه وضعية نيك الا ولازم يعملها فيا.

انا تعبت اوي في البداية من كتر النيك وكسي كان وارم علطول لانه مكنش بيعتقني غير لما يفشخ وراكي ويدخله في خرم طيزي وخرم كسي ويفضل ينيكني بالساعة والاتنين لدرجة اني في اول شهر من جوازنا مكنتش قادرة اقوم من عالسرير من تعب كسي وطيزي ولما كنت بقوم واحاول امشي كنت ببقي فاشخه رجليا من الالم ببقي عاملة زي العيل المطهر وكان يفضل يضحك عليا.

شرموطه مستأجره في المنزل سكس جماعي

مرت الايام وبدأت اتعود علي زبرو التخين وعلي النيك الكتير وكسي بقي واسع ويقدر يشيل بدل الزبر اتنين وطيزي بقيت زي الحفرة وشهوتي نفسها زادت عالاخر وبقيت انا اللي ساعات اركب علي زبرو وابدأ اهيجه عشان ينكحني.

وفضل الحال علي كدا لحد ما جاله عقدر سفر في دولة خليجية وسافر وسابني لوحدي مع كسي الهايج وبعد ما خلاني ادمنت علي زبرو.

وفي اول اسبوع بعد سفره كنت راكبه التاكسي ورايحه مشوار عشان اعمل جواز سفر لاني كنت اتفقت مع زوجي اني مش هينفع اقعد لوحدي وبمجرد ما يوصل هناك يحاول يطلعني ,المهم رنيت علي جوزي وانا في التاكسي واديته للسواق عشان يفهم السواق يوديني فين بالظبط.

وبعد ما السواق خلص كلام مع زوجي بدأت نظراته تتغير وكل شويه يبص علي وراكي (انا كنت لابسه ليجن ابيض وكسي كان قابب اوي والليجن مبين تفاصيله بالظبط.

لقيت السواق وقف العربية علي جنب وكنا ماشيين علي طريق صحراوي ناحية جنب مطار القاهرة.

شرموطه مستأجره في المنزل سكس جماعي

From:
Date: فبراير 27, 2019

Related videos